Vrije dag vandaag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Vrije dag vandaag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Vrije dag vandaag!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

21 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Maandag 19-01-2009

Vanmorgen had ik mijn wekker om 08:00 gezet omdat ik om 10:00 had afgesproken met Leonie en Annelot.
Ik wou me snel even douchen maar er kwam echt bijna geen water uit, dat was erg vervelend! Maar het was gelukt.
Daarna ben ik me gaan omkleden, ontbijten enz. Ik kon mooi even rustig aandoen vanmorgen.
Om 09:30 ben ik naar de stad gelopen, we hadden bij de Kirpalanie. Ik stond te wachten.. en te wachten.. maar ze kwamen maar niet. Ik belde ze toen op waar ze bleven en ze zijden dat ze er al stonden.. Ik ben toen door de Kirpalani gaan lopen omdat ik dacht dat ze dan aan de andere kant stonden maar daar stonden ze ook niet.. dus ik heb ze weer gebeld. En het bleek dat ze bij de andere Kirpalani stonden in de stad haha. Toen zijn ze naar mij toe gelopen.
We hebben eerst nog even door de stad gelopen want ze moesten nog even wat dingetje kopen enz.. Rond 12:00 kregen we al een beetje trek, toen zijn we naar de Roepram gegaan om daar Roti te eten. En we hebben even gezellig zitten kletsen.
Toen we alles in de stad hadden gedaan wat we wilden doen, hebben we een taxi gebeld om naar het SLM hoofdkantoor te gaan. We moesten namelijk onze tickets bevestigen. Bij de SLM moesten we echt super lang wachten!! En het was maar een minuut werk…
Daarna hebben we weer een taxi gebeld en ben ik naar huis gegaan.
Thuis ben ik wat dingen gaan opruimen en even wat uitzoeken wat ik niet meer mee naar Nederland neem. De kleren die ik niet meer meeneem, geef ik aan in de Ruimte. Ik kan ze daar weer mooi blij mee maken!
Verder ben ik vanmiddag nog een beetje gaan relaxen en ik heb nog een film gekeken.
Mijn ouders hebben vanavond ook nog even voor de laatste keer gebeld! Dat vond ik erg leuk!! Daarna ben ik nog even achter mijn laptop gegaan en toen heb ik mijn lieve vriendje nog even gesproken! Dat was ook super leuk!! Jammer genoeg was het alweer 19:30 en om 20:00 kwamen Remco, Femke en Nicol bij mij met de taxi. Ik heb me nog even snel gedoucht, omgekleed en toen waren ze er al.
We zijn naar Brokie gereden. Helga was daar aan het salsa dansen en daarna zouden we met elkaar wat gaan eten bij de waterkant. Er waren ook nog mensen aan het dansen waar we het weekend mee op trip waren.
Ravina en Karine kwamen ook nog naar Brokie toe omdat ze ook mee gingen om te eten.
Om 20:15 waren ze klaar met dansen en toen zijn we eerst nog even gaan zitten kletsen met elkaar. Iedereen kreeg al wel trek dus zijn we met elkaar naar de waterkant gelopen om iets te zoeken waar we lekker konden eten. Ik mocht kiezen omdat ik bijna weer naar Nederland ga, dat vond ik wel aardig van ze haha.
Ik heb Nasi besteld met een bakabana en een loempia, het was heerlijk! Maar wel iets te veel haha, de helft kreeg ik niet op.
Als ik weer in Nederland ben, eet ik de komende tijd echt GEEN rijst meer!!! Haha! want dat heb ik hier echt genoeg gegeten.
Na het eten zijn we nog even gaan kletsen met elkaar en daarna zijn we weer naar huis gegaan.
Morgen moet ik er weer vroeg uit om naar in de Ruimte te gaan. Ik heb er echt weer veel zin in! :)


  • 20 Januari 2009 - 09:13

    Kimberly:

    he meis aargh stom dat je zolang moest wachten bij ons viel het toen wel mee (gelukkig) maar het is geregeld geniet nog even van je laatste dagen meisje!

    Dikke kuss!(K)

  • 21 Januari 2009 - 07:44

    !!!!inge!!!!:

    Hey lieverd!

    Heel veel succes met je terugreis. We zien elkaar snel op onze gezellig reunie!!!
    Doe je rustig aan en neem alles van Suriname nog maar eens even goed in je op, want je zult het gaan missen....

    Liefs Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 119937

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: