Een vrije dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Een vrije dag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Een vrije dag

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

01 Oktober 2008 | Suriname, Paramaribo

Donderdag 25-09-2008

Vandaag was ik heerlijk een dagje vrij.
Ik dacht even uit te kunnen slapen.. maar ik was al om 7uur klaar wakker. Ik ben er gelijk uit gegaan. ik had even gedoucht, aangekleed, ontbeten en even achter mijn laptop.
Het was een heerlijke rustige ochtend. Ik heb ook even rustig wat voor me zelf kunnen doen.
Ik ben nog even een stukje gaan fietsen en winkeltjes gaan bekijken.
Om 3uur had ik met de studenten afgesproken waar ik het weekend mee naar het binnenland ben geweest. Het was weer gezellig om even bij te kletsen en we hebben alle foto’s van elkaar door gegeven. We hebben nu wel een paar 100 foto’s van het binnenland haha.

Daarna ben ik weer naar huis gefietst. Thuis ben ik nog even snel achter mijn laptop gegaan om de foto’s te bekijken, ze zijn erg leuk geworden!
Daarna ben ik gaan douchen en omkleden want we hadden vanavond een verjaardag van Kimberley. Om half9 hadden we bij zus en zo afgesproken. En daar hebben we gezellig met elkaar wat gegeten. Ik had heerlijke lasagne. We waren met z’n 6en vanavond. Raje, Kimberley, Martijn, Inge, Cynthia en ik.
Het weekend mag ik Raje zijn foto Camera lenen omdat die van mij stuk is gegaan. dat vind ik echt super lief!! Want ik en geen foto’s maken… dat kan niet haha. ik ga er nu heel veel maken want het wordt vast een leuk weekend.

Een Surinaamse vrouw die ik hier in Suriname heb leren kennen heeft mij mee gevraagd om met haar mee te gaan naar het binnenland. ze komt uit een indiaanse cultuur. Ze vertelde dat ze een feest hebben het weekend. en dat is helemaal als de traditie van de indianen. Het lijkt me echt super leuk!!! Echt een hele mooie ervaring. Die kans krijgt niet iedereen natuurlijk.
Ik ga nu slapen want het is al laat en morgen er weer vroeg uit voor stage, Daarna naar het binnenland!!!! :)
Zondag avond kom ik weer thuis, ik weet niet hoe laat, dus ik schrijf maandag pas weer een verhaal.

  • 30 September 2008 - 05:49

    Henk Fennie Marie:

    doe je voor zichtig alleen op de fiets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 120268

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: