Een heerlijke vrije dag en vanavond opgepast! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Een heerlijke vrije dag en vanavond opgepast! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Een heerlijke vrije dag en vanavond opgepast!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

07 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Maandag 05-01-2009

Vanmorgen heb ik eerst even heerlijk uitgeslapen. Ik ben even rustig aan gaan doen en heb me even gedoucht, aangekleed enz.. Ik heb de wasmachine aangezet en ik ben de boel even op gaan ruimen. Ik heb echt weinig gedaan vandaag. Ik had nog veel plannen om te doen maar het heeft echt de hele dag keihard geregend! dus ik ben maar mooi binnen gebleven. Het enigste waarvoor ik er uit ben gegaan is even een paar boodschapjes doen toen het droog was haha.
Ik had dus even lekker de tijd om mijn foto’s op de laptop te zetten en om mijn verhalen van de trip te typen. Ook al heb ik niet veel gedaan vandaag, de dag ging echt super snel voorbij! En ik vond het heerlijk om even alleen thuis te zijn en dat ik even niks hoefde. Dus dat was een relaxt dagje met een saai verhaal haha.
Om 17:00 werd ik opgehaald door Roelof, Marianne en Anne omdat ik vanavond weer op Anne ga passen. Ik heb bij hun spaghetti gegeten, dat was heel gezellig. ik ben nog even met Anne haar haren bezig geweest en toen Marianne en Roelof weg gingen, hebben we nog van alles gedaan, ze heeft zoveel speelgoed. Echt een leuke meid is het! om 07:45 heb ik haar naar bed gebracht en ze sliep echt snel.
Vanavond heb ik een film gekeken en na de film ben ik even achter mijn laptop gegaan, die had ik even mee genomen omdat ik nog wat dingen moest doen. om 00:30 kwamen Roel en marianne weer thuis. Ik ben gelijk naar huis gebracht omdat het al laat was en om 1:30 lag ik pas in mijn bed.
Morgen ga ik weer naar In de Ruimte!! :) daar heb ik ook super veel zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 120246

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: