Een super leuke dag bij In de Ruimte! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Een super leuke dag bij In de Ruimte! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Een super leuke dag bij In de Ruimte!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

07 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag 06-01-2009

Vanmorgen ging mijn wekker weer om 06:00. gelukkig kon ik er wel goed uitkomen na zo’n late avond haha. Ik ben gelijk gaan douchen, aankleden enz.
Om 07:00 ben ik weer naar de bus gelopen en om 08:45 kwam ik weer aan bij in de Ruimte. Ik ben eert even de mensen in de keuken gaan groeten en daarna ben ik even bij de wasserij gaan kijken. Ik hoorde geluiden bij het zwembad wegkomen dus daar ben ik even naartoe gelopen. er waren twee vrouwen met de bewoners aan het zwemmen. Ik vond het wel mooi om te zien wat voor oefeningen ze allemaal doen met de mensen en hoe ze er mee omgaan enz. na het zwemmen gingen de mensen relaxen in de jacuzzi. Ik mocht ook mee in de Jacuzzi :) Dus ik ben snel zwemkleding aan gaan doen en erbij in gestapt! Ik hielp om de mensen rechtop te houden in het water. Ik vond het zo leuk allemaal!! Ik vind het ook zo mooi om te zien hoe de bewoners genieten in het water! Ze vonden het heerlijk en ze werden er helemaal vrolijk van!! haha :)
Toen er geen bewoners meer in het water gingen, ben ik me weer gaan omkleden. Ik ben nog even naar de keuken gegaan en daar kreeg ik een broodje. En daarna ben ik naar boven gegaan en daar heb ik iedereen even gegroet. Inmiddels was het alweer 10:30. ik heb toen even met de bewoners gekletst en om 11:45 was het warme eten alweer klaar. Ik heb de kleintjes geholpen met eten en drinken geven. Daarna heb ik samen met de collega’s de boel opgeruimd en om 13:00 hadden we zelf pauze. Ik had weer een lekker bord warm eten.
Na de pauze ben ik nog even gaan kletsen met de bewoners en collega’s en we hebben de kerstspullen weer opgeruimd.
Ik heb nog een jongen geholpen met zijn huiswerk, dat was ook heel leuk vond ik. Hij moest leren netjes schrijven. De dag vloog voorbij, het was zo weer 14:30. Ik ben toen weer naar de bus gelopen.
Om 15:45 was ik weer thuis. Ik ben even wat gaan drinken en relaxen in mijn hangmat. Daarna ben ik nog even achter mijn laptop gegaan.
Ik had lekkere broodjes en kroketjes meegekregen van de vrouw in de keuken bij In de Ruimte. De kroketjes hoefde ik alleen nog maar te bakken in olie. Die heb ik vanavond dus lekker op mijn broodjes gegeten. echt lekker die Surinaamse kroketjes!
Ik ben vanavond nog even de boel gaan opruimen, achter mijn laptop en ik heb nog een film gekeken. En om 22:00 ben ik gaan slapen omdat ik er morgen weer vroeg uit moet om naar In de ruimte te gaan, Ik heb er weer super veel zin in!! :)

  • 07 Januari 2009 - 00:49

    Eefke:

    We zijn blij dat je het naar je zin hebt bij ons... Jammergenoeg ga je deze maand al weer terug naar het koude landje..
    Helaas heb ik je weinig gesproken deze dag, maar dat halen we nog wel in.
    Tot snel...
    Nog lekker genieten deze maand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 120262

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: