Weer een Leuke dag bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Weer een Leuke dag bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Weer een Leuke dag bij In de Ruimte

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

09 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Woensdag 07-01-2008

Vandaag ging mijn wekker weer om 06:00 omdat ik weer naar In de Ruimte ging. Om 07:00 was ik helemaal klaar met alles en liep ik naar de bus toe. Om 08:45 Bij in De Ruimte. Ik heb weer even iedereen gegroet beneden en daarna ben ik naar boven gegaan. Er waren twee jarigen vandaag dus feest!! Haha. een jongen is 19 geworden en een jongentje is 2 geworden. Er hingen allemaal slingers en ze werden goed verwend. Ik heb even een spelletje skibbo gedaan met de jarige jop en om 09:30 stond de koffie alweer klaar. Ik ben toen even koffie gaan drinken met de collega’s. Na de koffie ben ik even met een bewoner naar Rob gegaan om wat foto’s op zijn computer te zetten van oudejaarsdag. Hij woont maar een minuut lopen van In De Ruimte vandaan dus dat was wel makkelijk.
Daarna zijn we weer terug gegaan en heb ik boven even gekletst met de bewoners. En ik had de kleine jarige Nolly even op schoot.
Om 12:00 kwamen er mensen eten brengen. Ze hadden Bami en Nasi mee genomen voor iedereen. Ik heb toen geholpen met eten en drinken geven en daarna gingen de bewoners even een middag dutje doen. Het personeel had toen even pauze.
Voor het personeel was er ook Bami en Nasi, dat was echt heel lekker.
Na het eten heb ik een meisje van 1,5 jaar gebaad, ook echt een schatje is dat! En ineens hoorde ik iedereen zingen op het balkon. Ik ben toen snel met de kleine Anouska naar het balkon gegaan en dat was feest! Haha. de jarigen zaten in het midden en er was ook familie gekomen. We hebben liedjes gezongen voor hun en er werd getrakteerd op gebak. Ook erg lekker! Haha. en ze werden echt goed verwend met allemaal cadeautjes!
De dag was weer erg leuk en ging ook heel snel voorbij! Om 15:30 ben ik naar de bus gelopen, die stond gelukkig al klaar. En om 16:45 was ik thuis.
Ik ben nog even wat gaan drinken en relaxen in de hangmat en daarna ben ik onder de douche gestapt. Daarna heb ik even een broodje gegeten en achter mijn laptop.
En om 19:00 ben ik naar het huis van Martijn, Helga en Remco gefietst omdat we de foto’s met elkaar gingen uitwisselen van de Trip. Dat was ook weer heel gezellig met elkaar. er kwam ook nog een buurjongen langs die 1 januari was aangekomen. Om 22:00 ben ik weer naar huis gefietst.
En morgen ga ik er weer vroeg uit om naar In de Ruimte te gaan:)

  • 08 Januari 2009 - 10:52

    Djura:

    hee lieverd!

    heb weer even een paar van je verhalen gelezen! zo te horen vermaak jij je nog prima! goed zo! spreek je snel weer.

    liefs, djura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 120252

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: