Leuke middag en avond bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Leuke middag en avond bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Leuke middag en avond bij In de Ruimte

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

12 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Vrijdag 09-01-2009

Vanmorgen kon ik eerst even lekker uitslapen want ik ga vanmiddag om 13:00 pas Naar In de Ruimte.
Ik heb me even gedoucht enz. en ik ben nog even wat andere dingetjes gaan doen. de tijd ging zo snel! Ik wou nog van alles doen en voor ik het wist was het alweer 12:15. Ik ben mijn tas gaan inpakken om naar In de Ruimte te gaan en om 12:30 ben ik naar de bus gelopen. De bus zat echt prop vol!! Maar er was nog net een plekje vrij voor mij. het ging wel erg langzaam allemaal omdat het erg druk was op de weg. En er was ook nog eens dikke ruzie in de bus. Een paar vrouwen waren hard aan het schreeuwen tegen de chauffeur in het Surinaams… Ik kon er jammer genoeg niks van verstaan.
Om 14:00 was ik Bij In de Ruimte. Nandine kwam helemaal blij naar mij toe haha. Ik ben iedereen even gaan groeten beneden. Er zijn gisteren 5 Nederlanders aangekomen in Suriname die komen klussen bij In de Ruimte. Daar heb ik ook even kennis meegemaakt. Het zijn 2 vrouwen en drie mannen. Ze blijven 5 weken in Suriname.
Er kwam ook nog familie van een bewoner, ze was echt helemaal blij! Het was dus een gezellige drukke sfeer daar :)
Ik ben nog een paar potjes gaan dammen met bewoners en om 17:00 ben ik met de kleintjes meegegaan naar de kinderclub. Daar hebben ze allemaal liedjes gezongen, spelletjes gedaan en er werd nog een klein toneelstukje gedaan. Ik vond het leuk om dat ook eens te zien allemaal.
Daarna ben ik weer terug gegaan en heb ik gegeten. Ik heb bruine bonen met rijst gegeten. Ik ben daarna weer naar boven gegaan en daar ging iedereen spelletjes doen, erg gezellig was dat! Ik heb skibbo gedaan met een paar bewoners en om 19:00 kwam Rob. We gingen toen met z’n 5en monopoly doen. we werden weer goed verwend vanavond! we hebben snoepjes, koekjes en popcorn gegeten. Om 21:30 zijn we gestopt met het spel omdat er een paar bewoners gingen slapen. Ik heb toen even geholpen met opruimen en toen iedereen op bed lag, ben ik ook naar mijn kamer gegaan en ben ik gelijk gaan slapen.
Ik vond het weer een super leuke middag en avond!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 120250

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: