Gewinkeld met Martijn en Ravina - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Gewinkeld met Martijn en Ravina - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Gewinkeld met Martijn en Ravina

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

12 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Zaterdag 10-01-2009

Vanmorgen heb ik mijn wekker gezet om 06:30 omdat ik om 09:00 in de stad wou zijn om te gaan winkelen met Martijn en Ravina.
Ik heb me snel gedoucht, aangekleed en daarna ben ik even gaan kletsen in de keuken. Ik wou de bus van half 8 nemen dus ik had geen tijd meer om een broodje te eten. Ik heb iedereen even gedag gezegd en ik ben naar de winkel gegaan om bolletjes te kopen. Daarna ben ik naar de bus gelopen. de bus zat echt prop vol, ik kon er gelukkig nog net bij. Om 08:30 was ik weer in de stad. Ik ben eerst even naar huis gelopen om mijn spullen naar huis te brengen. Ik heb snel mijn fiets gepakt en ik was gelukkig op tijd bij Martijn. maar toen ik kwam, was hij nog maar net wakker en moest hij nog douchen enz.. echt al een Surinamer dus haha. en uiteindelijk liepen we om 11:00 pas richting de stad met z’n 3en. Ik had me dus niet zo hoeven te haasten…
Het was een erg warm dag vandaag, de zon scheen volop. De sfeer in de stad was heel gezellig! Ik was op zoek naar een spijkerbroek en all star schoenen maar ik heb geen leuke kunnen vinden. Ik kwam thuis met een horloge haha. Maar woensdag ga ik met de 2 meiden naar de stad waar ik ook weer mee terug vlieg naar Nederland dus dan kan ik vast wel wat vinden.
Bij martijn, Remco en Helga hebben ze een Kaaiman in huis die ze donderdag avond hebben gevangen met de gids van afgelopen weekend. het is niet zo’n grote maar wel een raar idee hoor. Ze wilden hem eigenlijk gaan opeten maar niemand wou hem dood maken haha. ze hadden maar besloten om hem weer terug te brengen.
Toen we terug kwamen van de stad hebben we de kaaiman in een rugtas gestopt en zijn Remco, Martijn, Ravina en ik ergens heen gereden waar we hem vrij konden laten. Ik vond het maar een raar idee dat we in de auto zaten met een kaaiman tussen ons in haha.
We hadden een afgelegen plek van de stad gevonden waar hij weer mooi de natuur in kon. We hadden hem vanuit de rugtas weer in het water gegooid en hij wit niet hoe snel hij weg moest zwemmen haha.
Daarna zijn we weer terug gegaan en heb ik mijn fiets gepakt en ben ik weer naar huis gefietst. Ik ben nog achter mijn laptop gegaan en ik ben nog even gaan relaxen in de hangmat. Mijn lieverd belde mij toen!!! Dat vond ik echt super leuk!! :) Hij is weer terug van zijn skivakantie. Ik kan niet wachten om hem weer te zien!! Haha.
Daarna ben ik gaan douchen, omkleden en nog heel ff achter mijn laptop. om 08:00 heb ik Chip gebeld en toen zijn we Karine op gaan halen. We zijn met z’n 2en ergens gaan eten. Gelukkig is ze weer wat opgeknapt want ze heeft een paar weken geleden Denge opgelopen. Ze was echt goed ziek en had hele hoge koorts.
We hebben het heel gezellig gehad! daarna zijn we naar Brokie gelopen want we wilden gaan poolen. We hadden geel losse srd’s bij ons en er was niemand die kon wisselen dus zijn we naar Karine haar huis gegaan. daar hebben we even wat gedronken en gekletst met haar huisgenoten.
We hadden wel zin om nog even ergens heen gegaan dus hebben we Chip weer gebeld. Hij heeft ons naar de Zanzibar gebracht. daar hebben we gezellig wat gedronken. Helga, Nicol, Femce, Martijn en Remco kwamen ook en er was nog een hele groep Belgen. Daar zijn we toen bij gaan zitten. we hebben een hele leuke avond gehad. na een poos hebben we Chip weer gebeld en hij heeft ons naar huis gebracht.
Ik ben thuis nog even wat gaan drinken en achter mijn laptop. daarna ben ik gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 120260

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: