Gezwommen bij Vos - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Gezwommen bij Vos - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Gezwommen bij Vos

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

13 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Zondag 11-01-2009

Vanmorgen heb ik eerst even lekker uitgeslapen. Om 10:00 werd ik pas wakker. Ik ben er toen gelijk uit gegaan, ik heb me gedoucht, aangekleed enz.. ik ben nog even de was gaan doen en achter mijn laptop. Ik had afgesproken om te zwemmen met Remco, Ivo en Karine dus heb ik om 11:30 Chip gebeld. Ik ben eerst Remco gaan ophalen en daarna zijn we Karine gaan ophalen. Daarna zijn we naar het zwembad Vos gereden.
Het was erg druk met allemaal Nederlandse studenten maar wel super gezellig. We hebben heerlijk liggen zonnen vandaag en af en toe even een duik in het water. We zijn allemaal weer verkleurd vandaag. Ik heb mijn hele gezicht weer verbrand… dacht dat ik me niet meer hoefde in te smeren haha.
Om 17:00 zijn we weer naar huis gegaan. Thuis ben ik nog even achter mijn laptop gegaan en mijn ouders hebben ook nog even gebeld. Dat vond ik ook erg leuk :) raar hoor dat in heel Nederland geschaatst wordt en dat het ijskoud is bij jullie haha. Ik lig hier in de hele zon te zonnen.
ik ben nog even snel gaan douchen en omkleden en daarna ben ik naar Remco, Martijn, Helga, Femce, Nicol en Lizet gegaan. ze waren film aan het kijken. Na de film zijn we naar de Roepram gegaan om Roti te halen. Dat hebben we bij Remco, Martijn en Helga thuis opgegeten. Het was weer een gezellige avond.
Toen ik weer thuis was, ben ik nog even tv gaan kijken en achter mijn laptop. en daarna ben ik gaan slapen.


  • 12 Januari 2009 - 10:57

    Kimberly:

    haha dat is idd best raar he maar nog eventjes en dan ben je weer thuis!:D

    Kusjes!(K)

  • 13 Januari 2009 - 08:30

    Femke :

    Hey Alex,

    Nog even en je bent weer in Holland. Lekker koud hier hoor..bbrrr.
    Barry en ik gaan volgende week verhuizen. we gaan nu tijdelijk in Hendrik-jan zijn huis wonen want die is vandaag voor een dikke maand voor zijn werk naar het buitenland.

    Oh vandaag...is je vriendje jarig...Dusszz jij ook Gefeliciteerd!!!

    See you soon!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 120264

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: