Een heerlijke vrije dag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Een heerlijke vrije dag! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Een heerlijke vrije dag!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

14 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Maandag 12-01-2009

Vandaag ben ik heerlijk een dag vrij! Ik heb dus eerst even lekker uitgeslapen. Daarna ben ik me gaan douchen, aankleden enz… Voor school moest ik nog een uitgebreid reflectieverslag schrijven van mijn stage hier in Suriname dus daar ben ik ook even goed voor gaat zitten. Ik ben er een hele poos mee bezig geweest maar het is nu wel af.
Daarna ben ik even naar de stad gefietst om mijn foto’s op te halen. Het was echt super druk!! En erg warm! Ik ben nog even door de stad gaan lopen en ik heb eindelijk leuke all star schoenen gevonden.
Toen ik weer thuis was, ben ik de boel even gaan opruimen en nog even wat kleine dingetjes.
Vanavond heb ik een paar mensen bij mij uitgenodigd om pannenkoeken te komen eten. Karine kwam al om 18:30 want dan konden we samen even boodschappen gaan doen enz. toen we weer thuis waren, zijn we gelijk begonnen met bakken. Remco, Martijn en Ravina waren er om 20:00. we waren toen nog druk bezig met bakken. En een poosje later kwamen Raje, Wouter en Ivo. We hebben gezellig met elkaar in de tuin gegeten. toen we de pannenkoeken op hadden, hebben we gelijk de boel even opgeruimd en we hebben nog wat zitten drinken en kletsen met elkaar. het was een hele leuke avond! :) Wouter had zijn gitaar mee genomen, toen zijn we met z’n allen gaan zingen haha. de buren waren er niet echt blij mee haha. Maar we hadden het wel erg gezellig. om 00:30 is iedereen naar huis gegaan. Ik ben toen maar gelijk gaan slapen want mijn wekker gaat morgenvroeg weer om 06:00

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 120248

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: