Een leuke dag bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Een leuke dag bij In de Ruimte - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Een leuke dag bij In de Ruimte

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

15 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Dinsdag 13-01-2009

Vandaag ging mijn wekker weer vroeg omdat ik weer naar In de ruimte ging. Wat ik ‘s morgens allemaal doe weten jullie nu onderhand wel haha.
Het was echt super druk op de weg en om 09:00 was ik bij In de Ruimte. Ik ben iedereen weer even gaan groeten en daarna ben ik even bij het zwembad gaan kijken. Er waren weer twee vrouwen die oefeningen gingen doen met de bewoners. Ik vond het heel interessant om te kijken hoe ze dat allemaal gingen doen. Volgende week dinsdag neem ik mijn bikini ook mee en dan ga ik ook meehelpen.
De bewoners vonden het heerlijk :) ze genoten er weer echt van.
Jiska heeft mij ook nog gebeld!!!!!!!! Dat vond ik echt heel leuk!
Om 09:45 ben ik naar boven gegaan en de koffie stond alweer klaar haha dus ik ben gelijk gaan koffie drinken met de collega’s.
Na de koffie ben ik spelletjes gaan doen met de bewoners en ik heb nog een paar geholpen met de toiletgang.
Om 11:45 was het eten er alweer, ik heb toen geholpen met eten en drinken geven. Daarna ben ik even naar beneden gegaan en heb ik daar even gekletst en ik heb zelf ook even wat gegeten. bami, kip en boontjes haha.
En om 12:30 ben ik mee gegaan om de schoolkinderen op te halen. Die hebben toen even gegeten en daarna zijn ze op bed gegaan.
Ik ben toen nog even gaan kletsen met een paar bewoners en we hebben nog een film gekeken.
Vanmiddag heb ik alle schoolkinderen weer uit bed gehaald en om 14:45 heb ik iedereen gedag gezegd en ben ik naar de bus gelopen.
Om 16:00 was ik weer thuis. Ik ben toen direct de spulletjes van mijn fiets gaan pakken en ben met mijn fiets naar de fietsenzaak gegaan waar ik hem heb geleend. Vandaag moest ik namelijk mijn fiets weer inleveren. Alles was goed dus mijn borg kreeg ik weer netjes terug. toen ben ik lopend weer terug gegaan.
Thuis ben ik even wat gaan drinken en relaxen in mijn hangmat. Daarna ben ik gaan douchen want ik zweette me weer rot met dat warme weer.
Ik had vanavond wel weer eens zin om te koken. Ik heb gemengde groente, gebakken aardappeltjes en kipnuggets gegeten. het smaakte goed!
En daarna heb ik mijn vriendje even gebeld want hij is jarig vandaag!!!!! :) wel jammer dat ik er niet bij kon zijn.
ik ben nog even achter mijn alptop gegaan om wat dingen te doen en Marisca en haar man kwamen nog even langs. Mijn brood was hier opgevreten door muizen dus hebben ze even muizenvallen neergezet. Ik ben benieuwd…. Haha.
daarna ben ik nog even tv gaan kijken maar er was weer niet veel leuks op dus ben ik om 23:00 gaan slapen vanavond.
Morgen ben ik een dagje vrij omdat ik ga winkelen met de twee meiden waar ik meer terug vlieg de 24e. en ik moet morgen nog even wat andere dingetjes gaan regelen voordat ik weer naar Nederland ga.


  • 14 Januari 2009 - 12:38

    Hester:

    Heeej meissie,,

    Hoeisie?
    K zie da je je nog steeds erg vermaakt!
    K ben wel een beetje jalours op je hoor, die lekkere relaxtheid en t mooie weer!
    Maar jij mist dat je weer op de schaatsen kan staan! ;)
    Je komt alweer bijna terug.. Gaan we meeten hea ;) K heb zin om je weer te zien, en al je verhalen te horen.
    Veel plezier nog de laatste weekjess!

    Kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 120258

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: