Dagje winkelen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Dagje winkelen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Dagje winkelen!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

16 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Woensdag 14-01-2009

Vandaag was ik weer een dag vrij omdat ik met de 2 meiden had afgesproken om te winkelen waar ik mee terug naar Nederland ga. En bij In de Ruimte zijn ze heel soepel. Als ik een dagje vrij wil, dan is dat geen probleem.
Om 08:00 werd ik wakker en ik ben er gelijk uitgegaan. Ik heb me gedoucht enz.
Ik was wel benieuwd of er een muis in de muizenval zou zitten haha maar dat was niet zo. De val lag wel 3 meter verder en hij was open gesprongen… dus wat er mee gebeurd is weet ik niet…
Ik ben nog even met de was bezig geweest en ik heb nog wat andere dingetjes gedaan.
Om 12:00 had ik ergens met de meiden afgesproken. we zijn echt de hele dag aan het winkelen geweest. het was super gezellig! :) vanmiddag hebben we nog even ergens wat gegeten met elkaar en om 18:00 was ik weer thuis. Ik was druk op zoek naar een leuke spijkerbroek maar ik kon echt nergens wat vinden. We zagen alleen maar broeken met glittertjes enz.. net van die kermisbroeken haha.
Toen ik thuis was, ben ik even met de buurvrouw gaan kletsen en daarna heb ik nog even in mijn hangmat gerelaxt. Ik had wel zere benen toen ik thuis was na zo’n dag winkelen haha.
ik heb nog even een broodje gegeten vanavond en daarna ben ik even achter mijn laptop gegaan.
Marisca kwam ook nog even langs met haar man en vrienden van hun. ze kwamen gewoon even kijken.
Daarna ben ik nog even mijn verhaal gaat typen en nog even tv gaan kijken. Maar de zenders hier vind ik niet zo leuk dus ik was er al snel flauw van. ik ben niet te laat gaan slapen want morgen ga ik weer naar In de Ruimte :) daar heb ik weer heel veel zin in!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 120249

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: