Weer een leuke dag bij In de Ruimte! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu Weer een leuke dag bij In de Ruimte! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alexandra Wessels - WaarBenJij.nu

Weer een leuke dag bij In de Ruimte!

Door: Alexandra

Blijf op de hoogte en volg Alexandra

17 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Donderdag 15-01-2009

Vanmorgen ben ik weer om 06:00 opgestaan om naar in de Ruimte te gaan. Ik had er weer super veel zin in!
Ik was er pas om 09:00 omdat het erg druk was op de weg! Ik ben weer even iedereen gaan groeten en daarna ben ik naar boven gegaan. daar ben ik even gaan kletsen en ik ben nog even gaan voorlezen aan een paar bewoners. Om 09:30 gingen we alweer koffie drinken. Na de koffie vroeg Vanessa of ik haar kon helpen om haar mooie vlechtjes uit het haar kon halen. Ik vond het wel leuk om te doen maar wat een werk zeg!! Haha. toen ze eruit waren, had ze een hele bos! Haha wel grappig om te zien.
Ik heb nog even geholpen met verschonen en om 11:45 was het warme eten er alweer. Ik heb weer een paar bewoners geholpen met het eten en drinken geven. Daarna ben ik gaan helpen met het verschonen.
Al snel kwamen de schoolkinderen, die hebben toen even gegeten en om 13:00 is het personeel gaan eten. Ik had een bord met rijst, vlees en 2 soorten groente. Wat het was weet ik niet maar het smaakte goed haha.
Na het eten ben ik even met een bewoner gaan wandelen, we zijn nog even bij Rob langs gegaan, hij zou nog een paar foto’s laten zien en hij had een tand voor mij van een kaaiman die ze hadden gevangen. Echt apart om te zien! Hij had zelf de kaak van een kaaiman met de tanden. We apart om te zien dat in die kaak nog tanden achterelkaar zitten, als hij een tand breekt, valt die eraf en dat schuift en zo weer een tand naar voren.
Daarna zijn we weer terug gegaan naar in de Ruimte en om 15:30 heb ik de bus genomen. En om 16:30 was ik weer thuis. Ik heb snel nog even wat gedronken en daarna ben ik gelijk gaan douchen en omkleden. Ik ben toen gelijk naar Martijn, Remco en Ravina gelopen want ik zou wat gaan eten met hun.
Eerst hebben we nog even zitten kletsen enz. en daarna zijn we naar de Roepram gelopen. we hebben daar gezellig met elkaar roti gegeten.
Daarna ben ik weer naar huis gegaan. ik ben nog even achter mijn laptop gegaan om mijn verhaal te typen en nog wat andere dingen. Ik ben niet zo laat gaan slapen want morgen ga ik weer naar In de Ruimte!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alexandra

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 120245

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: